.

.

tisdag 20 maj 2014

Blomster trädgård och vårruset i går!

På förmiddagen åkte jag till Vinnersjö och köpte lite trädgårds blommor.  Prisvärt och fina blommor! På kvällen blev det då dags för ett blött äventyr! Vårruset i Uppsala! Det var mycket trångt i början! Men jag tog i kapp tiden lite på slutet! Hyfsad tid i varje fall. Att springa hela är ju alltid mitt måtto! Jag är så nöjd att jag har kommit så här långt i min träning! Nu ska jag trappa upp det här med löpningen! Men jag vet inte riktigt hur jag ska göra! Trappa upp med längre sträckor eller försöka få upp pulsen och springa kortare sträckor snabbare? Kommer nog försöka alternera lite! Trevligt var det i varje fall! Vi var ju 12 stycken anmälda från mitt jobb, så efteråt blev det picknick innan vi åkte hem! Tack för en trevlig kväll alla <3

Inga kommentarer: