.

.

onsdag 28 januari 2015

Chiapudding:)



I går gjorde en dubbel sats med Chiapudding! Jag gjorde med kokos mjölk kakao vaniljpulver! Använde Raw kakao från renée Voltaire och vilken skillnad på choklad smak jämfört med vanlig kakao! Jättegott! Brukar använda frysta tinade blåbär/hallon till men den här gången hade jag inga hemma så det fick bli steviasötad hallonsylt! Gott mellis:)

Till kvällsmat blev det kyckling curry gratäng från 56 kilos kokbok! Nu ser jag fram emot min ända lediga dag denna vecka! I morgon Torsdag. Jag har just kört lilll tjejen till kören och snyftade lätt när jag åkte förbi sporthallen där jag skulle ha haft ett pass i kväll med efit. Men det är bättre att vänta tills man är riktigt återställd! Men snart så... då ska jag köra på som en galning! :)

Inga kommentarer: