.

.

lördag 24 januari 2015

God lördag morgon ☺

Här sitter jag på lördags morgonen och njuter åt att jag inte behöver åka någonstans! Härligt! Man kan knalla runt ofixad ett bra tag och ta dagen med ro! En stor kopp kaffe med kokos fett tar jag varje morgon! Dotter E ska ha en kompis idag som kommer vid kl 10. Jag ska försöka att ta en längre promenad idag med min snuva! Har killat jobbigt i halsen i natt!
 
Fick hem ett paket på posten igår. Eller rättare sagt två! Ett från zalando och ett från Apotea! Apotea är fantastiska! Jag beställde i torsdags och fick hem det i går! Fraktfritt! Och för er som inte vet det så har de en hel del hälsokost där också, som ni ser på bilden här nere! Fantastiskt! Zalando är också en favorit! Fri frakt och fri retur! Tyvärr kammade jag noll på min beställning denna gång! Men dotter E fick tre fina tröjor! Jag beställde ett antal jackor och jeans men inget föll mig i smaken! Nackdelen med zalando är att det tar ett tag innan grejerna kommer. Det är perfekt med bra postorder när man bor på landet! De som lägger på en massa avgifter och frakt kan lika gärna sluta med postorder för då är ju grejen borta tycker jag! Några som jag också brukar använda mig av till hundarna är Häromi! Dock inte fraktfritt! Väntar en beställning därifrån med lite hundkammar och schampon. Nu ska de bli pälsvårdade:) Någon som bra tips på postorder?

Om  en stund ska jag ladda pottan med kyckling och hoppas det blir lyckat! Ha en bra lördag! Jag ska njuta extra eftersom jag jobbar nästa helg!
Ska även under dagen testa något som jag inte gjort förut! Få se hur det lyckas! Bloggar om det senare kanske:)
 

Inga kommentarer: