.

.

onsdag 21 januari 2015

Länge sedan jag uppdaterade här!

Ibland rullar livet på.. bloggen glöms helt bort! Är hemma från jobbet och är sjuk! Host och snörvel! Det var över 2 år sedan jag var hemma med en sån här förkylning! Jag som hade kommit igång med min träning igen:( Jag har införskaffat mig en ny dator:) Funderade länge hur jag skulle göra? Surfplatta eller dator? Hittade den perfekta lösningen i form av en dator som ser ut som en surfplatta! Den är lätt och smidig och jag kan ta bort skärmen om jag vill sitta i soffan och surfa eller titta på film! Min nya älskling från Sony med toutch skärm (stavning) :) 
Nu är jag så där lagom rastlös! Jag vill en massa men kroppen säger stopp! Ska försöka sno i hop lite ostbröd från 56 kilo : http://56kilo.se/ostbrod få se hur de blir! Sen blir det nog soffan igen! Ha en bra dag! :)

Inga kommentarer: